poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Jestem wszędzie.

Nowa piosenka
                    Jestem wszędzie.


                         Smuga słońca w polu makowym. Akryl na kartonie,35x50 cm.




                       I. To, co było, w mroku tonie,
               W niskim chyli się pokłonie,
               Bo wyzbyło się swej mocy,
               Jak ramiona o północy.
                        Dosyć mroku, od tej pory
                        Włączam wszystkie reflektory,
                        Niech mnie znajdzie i przytuli
                        Druga strona ziemskiej kuli.


                                                       Ptasi raj. Akryl na kartonie 35x50 cm.      








          III. Zamieniłeś mnie w powietrze,
                Odtąd zawsze już tak będzie.
                Miejsce dla mnie to najlepsze,
                Zatem jestem teraz wszędzie.
                        Dokądkolwiek się obrócisz,
                        Jakąkolwiek drogę przetniesz,
                        Ścieżki skrócisz, czas wyrzucisz,
                        Bo przede mną nie uciekniesz.


                               Trawy polne. Akryl na kartonie, 35x50 cm.






          III. Zamieniona w piach na plaży,
                Rozproszona w pył burzowy,
                Ani podejść się odważę,
                By staremu kształt dać nowy.
                      Tylko wiosnę chcę zobaczyć,
                      Wdzięcznie śpiewać wczesnym świtem,
                      Rosą marzyć, snem majaczyć,
                      Mierzyć szaty tęczą szyte.


                             Droga w cieniu.Akryl na kartonie 35x50 cm.







            Ref.:Dzisiaj śpiewam tę piosenkę,
                    Gdy wędruję swoją drogą,
                    Ona trzyma mnie za rękę,
                    Kiedy inni już nie mogą.
 Wszelkie prawa zastrzeżone.


                                                         Pole zbożowe. Akryl na kartonie, 35x50 cm.




  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz